امین خودرو ایرانیان

امین خودرو ایرانیان

دیار خودرو - راین خودرو - کرمان موتور - مرتب خودرو
امین خودرو ایرانیان

امین خودرو ایرانیان

دیار خودرو - راین خودرو - کرمان موتور - مرتب خودرو

جدیدترین اخبار دیار خودرو






برای دیدن جدید ترین اخبار دیار خودرو به ادامه مطلب بروید












 


مدیرعامل بایک موتور چین مطرح کرد:



 



نگران رقابت با اروپایی ها در بازار ایران نیستیم
 مدیرعامل بایک موتور درباره رقبای اروپایی و آمریکایی در ایران وعده داد که ضمن بررسی راههای کاهش قیمت، شبکه خدمات پس از فروش گسترده و قدرتمندی را با همکاری شریک ایرانی خود در ایران ایجاد کرده و در عین حال تولید خودروهای با کیفیت در ایران را دنبال کنند.
به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، ژانگ سایونگ مدیرعامل گروه خودروسازی بایک موتور چین که جمع خبرنگاران، ضمن اشاره به اینکه هدف گذاری اصلی این مجموعه حضور پایدار در بازار خودرو ایران بوده و به همین منظور صادرات خودروهایی باکیفیت بالا و در کلاس جهانی را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: تنها راه رقابت پایدار با خودروسازان بزرگ دنیا در بازارهای منطقه ای و بین المللی تولید خودرو مطابق با استانداردهای روز دنیا است و گروه بایک موتور توانسته است با سرمایه گذاری در این بخش ها و همچنین خرید شرکت های معتبر اروپائی، اعتماد مشتریان داخلی و خارجی را نسبت به تولیدات خود جلب کند.
وی اعلام کرد: بایک چهارمین خودروساز بزرگ چین و اولین خودروساز پکن است که در فهرست شرکت های برتر جهان قرار گرفته و اخیرا نیز توان خود را بر تولید خودروهای مبتنی بر انرژی های نوین متمرکز کرده و درنظر دارد تا سال 2020 به یکی از شرکت های پیشرو در بکارگیری انرژی های نوین و یکی از خودروسازان قدرتمند جهان تبدیل شود.
ژانگ سایونگ در واکنش به چراغ سبز خودروسازان غربی برای ورود به بازار ایران گفت: بایک موتور اقدامات گسترده ای برای حضور قدرتمند در بازار ایران انجام داده و قول می دهیم که تمام توان خود را به کار گیریم تا خودروهای چینی از لحاظ قیمت، کیفیت و خدمات پس از فروش مزیت بالاتری پیدا کنند.
سایونگ با ابراز علاقه مندی نسبت به تعمیق همکاری ها با شرکت سازه های خودرو دیارگفت: در این راستا تلاش خواهیم کرد تا از طریق سرمایه گذاری مشترک، امکان استفاده از زیرساخت های موجود در صنعت خودرو و قطعه سازی ایران را فراهم کرده و با افزایش عمق ساخت داخل، قیمت تولیدات خود در ایران را کاهش دهیم.
وی گفت: گروه خودروسازی بایک موتور طی سالهای اخیر سرمایه گذاری های هنگفتی را در راستا خرید تکنولوژی های پیشرفته تولید از سراسر دنیا انجام داده و در حال حاضر امکانات مستقر در این مجموعه از جمله خطوط پرس، رنگ، جوش، بدنه، مونتاژ و ربات ها با بزرگترین خودروسازان جهان برابری می کند.












تقدیر از دیار خودرو در کنفرانس شانگهای:

شرکت گریت وال کنفرانسی را  با شعار "یک GWM یک رویا " در شانگهای چین برگزار کرد. هدف از برگزاری این کنفرانس گردهمایی بیش از 300 نمایندگی  گریت وال در سراسر دنیا و تقدیر از تلاش مدیران برگزیده بود.
پیشرفت های شرکت دیار خودرو در طول 2 سال گذشته در ارائه محصولات پرفروش گریت وال در ایران و ارتقای سطح خدمات پس از فروش خود با بیش از 25 نمایندگی در سراسر ایران در نهایت منجر به دریافت جایزه این کنفرانس گردید. در این کنفرانس جناب آقای مهندس "خانلو"مدیرعامل شرکت دیار خودرو مورد تقدیر قرارگرفت و پس از معرفی به نمایندگی های شرکت GWM در سراسر دنیا جایزه خود را دریافت نمود.
 این کنفرانس در خلال پانزدهمین دوره نمایشگاه خودرو شانگهای که با شعار  "نوآوری برای زندگی بهتر"  از 21 تا 29 آپریل در چین برپا شد ، برگزار گردید. این نمایشگاه از با اعتبارترین نمایشگاه خودرویی در دنیا میباشد که در فضایی به مساحت 280 هزار متر مربع در 17 سالن مختلف با مشارکت بیش از 2000 شرکت از 18 کشور دنیا برگزار گردید و شرکت گریت وال آخرین محصولات خود از جمله خودروهای خانواده هاوال را به نمایش گذاشت. لازم به ذکر میباشد که شرایط فروش خودروی هاوال H6  بزودی اعلام خواهد شد و هموطنان عزیز میتوانند با مراجعه به نمایندگی های سراسر کشور اقدام به ثبت نام این خودرو نمایند.



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد