امین خودرو ایرانیان

امین خودرو ایرانیان

دیار خودرو - راین خودرو - کرمان موتور - مرتب خودرو
امین خودرو ایرانیان

امین خودرو ایرانیان

دیار خودرو - راین خودرو - کرمان موتور - مرتب خودرو

سابرینا دیار خودرو



سابرینا خودرو متفاوت و از محصولات جدید دیار خودرو می باشد. این خودرو برای اولین بار در ایران با موتور 1500 سی سی میتسوبیشی قدرت گرفته است. سابرینا دارای بالاترین استاندارهای آلایندگی و کیفیت است. سیستم ترمز ای.بی.اس و کنترل توزیع قدرت ترمز به صورت الکترونیک و همچنین وجود کیسه هوای برای راننده و سرنشین جلو ایمنی بالایی در این خودرو پدید آورده است.

سابرینا دارای سیستم قفل مرکز و سیستم ضد سرقت ایموبلایزر به همراه ریموت کنترل است که از نظر امنیت خودرو شما تضمین خواهد شد.

سابرینا محصول شرکت خودرو سازی بایک از بزرگترین مجموعه خودروسازان کشور چین است که توانسته در سراسر جهان محصولات خود را عرضه کند.

ویژگی ها

دنده اتوماتیک: با درگیری کمتر در کنترل، از رانندگی لذت ببرید




سانروف: به طبیعت بیرون نزدیکتر شوید


تهویه مطبوع




صندوق عقب: نگران نباشد، جا به اندازه کافی است


گالری تصاویر


 

 
دنده اتوماتیک
سابرینا در رنگ های مختلف


 نام خودروسابرینا هاچ بک - SABRINA HATCHBACK
نوع موتورL4 – 4A91S
حجم موتور (cc)1499
حداکثر توان موتور (Kw/rpm)6000~83/5600
حداکثر توان موتور (hp/rpm)6000~113/5600
حداکثر گشتاور (N.m/rpm)143/4000
تعداد سوپاپ16
تعداد سیلندر4
گیربکس4 دنده اتوماتیک
سیستم تغذیه سوختانژکتور
نوع سوختبنزین
ظرفیت باک (Lit)45
ترمز های جلودیسکی
ترمزهای عقبکاسه ای
محور محرکجلو
فاصله طولی محور چرخ ها (mm)2500
سیستم تعلیقجلو: مک فرسون با میله ضد غلتش / عقب : میله پیچشی نوع H
طول × عرض × ارتفاع (mm)1503×1720×3998
وزن خالص خودرو (kg)1090
سایز تایر185/60R14

     ایمنی 

  • پرقدرت ترین موتور 1500 سی سی در ایران - موتور  Mitsubishi و گیربکس AISIN
  • سیستم  ترمز ضد قفل + توزیع نیروی ترمز به صورت الکترونیکی + اولویت با ترمز ABS+EBD+BOS
  • کیسه هوا راننده و سرنشین جلو + کمربند ایمنی با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • سیستم قطع خودکار چرخه سوخت
  • قفل مرکزی و ریموت کنترل
  • سیستم ضد سرقت + ایموبلایزر

   تجهیزات رفاهی

  • قابلیت کنترل سیستم صوتی از روی فرمان
  • سنسور باران و سنسور دنده عقب
  • سیستم تهویه مطبوع دیجیتال
  • سان روف برقی دو حالته 
  • چراغ های مه شکن عقب و جلو
  • شیشه های بالابر برقی جلو و عقب
  • کنسول مرکزی به همراه تکیه گاه آرنج
  • فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • محفظه سرد کن داخل داشبورد
  • روشن و خاموش شدن چراغ های جلو متناسب با نور محیط
  • صندلی های عقب با حالت تاشو و دسترسی به صندوق عقب
  • کامپیوتر سفری با قابلیت نمایش مدیریت پیمایش، مصرف سوخت و اطلاعات ضروری خودرو 
  • قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلو از داخل + سیستم مشایعت راننده
  • مانیتور6.5LCD اینچی با ورودی AUX و USB به همراه مکان یاب (GPS)
  • آینه های جانبی برقی + تاشو اتوماتیک به همراه چراغ راهنما + گرمکن آینه ها 

 


 



اطلاعات کامل , محصول جدید دیار خودرو : سابرینا
فرزند دیــار بزرگان
عصرخودرو: به چشم‌هایش که بنگرید، قطعا مجذوب آن می‌شوید زیرا در وجودش دست‌های بنز آلمانی و ساب سوئدی را می‌بینید‌. قلبش از میتسوبیشی وگیربکسش رنگ و بوی ژاپنی دارد‌. نامش سابریناست؛ خودرویی که با قابلیت‌های جدید و قابل توجه بسیاری به بازار ایران قدم گذاشته تا هم اولین تجربه عرضه خودرو سواری توسط شرکت دیار خودرو به بازار ایران باشد و هم با اولین قدم در خیابان‌ها تفاوتش نسبت به خودرو ها چینی  نشان دهد‌.  

 

 

  بنز کلاس B (الگو طراحی سابرینا )





 



به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتری آن به همراه تضمین تعویض گیربکس و موتور در صورت نیاز به جای تعمیر نکاتی هستند که بسیار قابل توجه اند. تیزر‌های تلویزیونی اولین خودروساز بزرگ استان اصفهان‌، خودروسازی از دیار گلپایگان مدت زیادی است که نگاه‌های زیادی را به سمت این محصول جدید بازار ایران جذب کرده است‌؛ نگاه‌هایی که کنجکاو شناخت بیشتر و بهتر این خودرو و توانایی‌های فنی و امکاناتش هستند‌. هر آنچه جسته و گریخته در مورد سابرینا شنیده‌اید یا خوانده‌اید را کنار بگذارید و در ادامه با معرفی کامل این مطلب همراه شوید‌.



کمپانی خودروسازی پکن (Beijing Automotive Industry Holding Co) که به اختصار BAIC نامیده می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین خودروسازان  است که در سال 1958 فعالیتش را آغاز کرد‌. این شرکت از بدو آغاز فعالیت تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای را با بزرگ‌ترین و معتبر‌ترین خودروسازان جهان آغاز کرده که از آن جمله می‌توان به کارخانه‌های مشترک این شرکت با بنز و هیوندای در چین اشاره کرد به گونه‌ای که تمام تولیدات هیوندای در چین با همراهی این شرکت تحت عنوان Beijing-Hyundai انجام می‌شود و این شرکت در سال 2013 موفق به تولید حدود یک میلیون دستگاه خودرو شده است‌. شرکت Beijing-Benz که مانند همکاری هیوندای 50 درصد سهم را در اختیار BAIC قرار داده، سال گذشته با تولید سری‌های C و E مرسدس بنز‌، تیراژ حدود 140 هزار دستگاهی را به ثبت رساند‌. BAIC علاوه بر این همکاری‌های بزرگ و موفق در شرکت مطرح BAW به تولید خودرو‌های شاسی بلند و نظامی مشغول است و شاخه سنگین‌ساز این شرکت یعنی فوتون نیز یکی از پرآوازه‌ترین برند‌هایش به خصوص برای ما ایرانیان است‌. BAIC در بین مشغولیت‌های فراوان همکاری با برند‌های بزرگ جهانی در سال 2012 میلادی یکی از جوان‌ترین خودروسازان چینی را متولد کرد که نام BAIC MOTORS برای آن انتخاب شد‌. BAIC Motors تفاوت بزرگی با دیگر خودروسازان چینی داشت و آن بهره‌گیری از به‌روز‌ترین پلت‌فرم در بین دیگر چینی‌ها بود‌. BAIC سال 2009 به سراغ کمپانی ساب سوئد‌، خودروساز مطرح و صاحب تکنولوژی رفت و پلت‌فرم و تکنولوژی‌های فنی مدل‌های 3-9 و 5-9 این شرکت را برای پشتیبانی اولین محصولات با برند خودش خرید‌. پس از این خرید موفقیت‌آمیز با پشتوانه مهندسی و همکاری مرسدس بنز و هیوندای در مارس 2012 میلادی اولین سری از محصولاتش که با عنوان E شناخته می‌شود را به بازار عرضه کرد که در ایران این سری با نام سابرینا به بازار معرفی شده است‌. سری E سال گذشته با تیراژ حدود 60 هزار دستگاهی تنها حدود 100 دستگاه کمتر از ب‌ام‌و سری 3 محبوب چینی‌ها را به ثبت رساند و آمار تولید آن 2 هزار دستگاه تولید بیشتر از سدان جدید چینی‌ها در ایران یعنی Zotye Z300 را نشان می‌دهد‌. برای آنکه از ابهت و محبوبیت این خودرو در چین در بین برند‌ها و خودروهای بزرگ بیشتر آگاه شوید، بهتر است بدانید تیراژ تولیدی این خودرو در سال گذشته میلادی 22 هزار دستگاه بیشتر از لیفان 620 بوده است لذا با این تفاسیر به نظر می‌رسد سابرینا در عمل می‌تواند در بازار ایران نیز چنین رکوردی را به ثبت برساند‌. خودروسازی BAIC سال 2013 حدود 92 هزار دستگاه خودرو از جمله سری E و سدان سنووا را به تولید رساند‌. شرکت بزرگ دایملر نیز سهم قابل توجهی از این خودروساز چینی را در اختیار دارد. 



شرکت سازه‌های خودرو دیار فعالیت گسترده و حرفه‌ای خود را از سال 1382 کلید زد و از خرداد سال 1383 مجوز تولید اولین محصولش یعنی وانت دیار را دریافت کرد‌. دیار که محصولی از شرکت گریت‌وال بود، به مقدمه‌ای برای مسیری پرفراز و نشیب تبدیل شد تا سرانجام دیار خودرو را پس از حدود 9 سال فعالیت به پله‌های آغازین تبدیل شدن به یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان ایران برساند‌. این خودروساز اصفهانی در قدم نخست با عرضه وانت‌های وینگل 3 و 5 تجربه خوبی در بازار خودرو‌های تجاری را از خود به نمایش گذاشت اما برای رقابت با کرمانی‌های با‌سابقه در صنعت خودرو آنها نیاز داشتند تا ردپایی از خود در بازار شاسی‌بلند‌ها و خودرو‌های سواری به جای بگذارند‌. به همین جهت BAIC به عنوان شریک تجاری جدید دیار انتخاب شد تا 2 محصول ارشدش یعنی سابرینا و سنووا آغازگر مسیر بزرگ پیش روی دیار خودرو باشند‌. سابرینا خودرویی در کلاس B است که در ایران با 2 مدل صندوقدار و ‌هاچ‌بک عرضه خواهد شد‌. چینی‌ها آن را با نام سری E می‌شناسند و عمده شهرتش را مدیون چهره مشابهش با مرسدس بنز Bکلاس است‌. دیار‌خودرویی‌ها از اشتراک پلت‌فرم این خودرو با مرسدس بنز B کلاس نسل اول سخن می‌گویند و این اشتراک شباهت‌های زیادی در نمای ظاهری و طراحی داخلی دو خودرو را موجب شده است‌. البته سابرینا کمی از اغراق ارتفاع بلند Bکلاس به دور است و حدود 10 سانتیمتر پایین‌تر از مرسدس بنز Bکلاس می‌ایستد تا جایگاهش در بین خودرو‌های‌ هاچ‌بک روز جهان تثبیت شود‌. طول 4.3 متری آن عددی مشابه فرود فوکوس است و فاصله بین دو محور 2.5 متری آن تنها 10 سانتیمتر از سدان کلاس C لیفان 620 است که نشان‌دهنده فضای قابل توجه اتاق برای سرنشینان است‌. سابرینا در ایران با پیشرانه 1.5 لیتری سری 4A91 میتسوبیشی و گیربکس 4 سرعته اتوماتیک ژاپنی روی کاغذ برای مدل‌ هاچ‌بک رقیبی را پیش روی خود نمی‌بیند اما سابرینا سدان باید مقابل برادر هم‌خونش یعنی ولیکس C30 قرار بگیرد که از پیشرانه مشابهی بهره می‌برد‌. البته اگر مقایسه بین این دو محصول را دنبال کنید وقتی به فهرست امکانات سابرینا می‌رسید، قطعا به برتری آن اذعان خواهید کرد‌. 



سابرینا مجموعه‌ای کوچک از امکانات بزرگ و متنوع است‌. دیار خودرویی‌ها پیگیر نصب همه آپشن‌ها و امکانات موجود روی سابرینا بوده‌اند، به گونه‌ای که حتی تصمیم به نصب سقف پانوراما روی این خودرو داشتند اما به دلیل افزایش قیمت حدود 7 میلیونی خودرو برای جلوگیری از قیمت بالا مجبور به صرف نظر از آن شده‌اند‌. این خودرو به صورت استاندارد برای کنترل سرعت از سیستم کروز کنترل بهره می‌برد که در کاهش مصرف سوخت نقش بسزایی دارد‌. 2کیسه هوا در جلو و سیستم ترمز ABS و EBD برای هر 4 چرخ برای تضمین ایمنی آن به کمک سرنشینان می‌آیند‌. سانروف برقی این خودرو تازه‌وارد به سیستم ایمنی مجهز است و مانند 4 شیشه برقی در مواجهه با هر جسمی در مسیرش از حرکت می‌ایستد‌. سنسور نور و باران دو آپشن کمکی برای کنترل اتوماتیک چراغ‌ها و برف‌پاک‌کن هستند‌. آینه‌های جانبی علاوه بر کنترل برقی و سیستم گرمکن به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شوند‌. نمایشگر 6 اینچی با ورودی‌های AUX و USB در سابرینا به سیستم GPS کاملا فارسی مجهز شده است که علاوه بر موسیقی و فایل‌های تصویری‌، تصویر دوربین دید عقب را برای راننده و سرنشینان به نمایش می‌گذارد‌. سابرینا تا اینجای کار نشان داده که خودرو‌های هموطنش نظیر ولیکس C30‌، ام‌وی‌ام 315 و حتی پژو 206 در زمینه امکانات مقابلش حرفی برای گفتن ندارند اما یکی از آپشن‌های جذاب آن هنوز گفته نشده است‌. در سابرینا شما از یک محفظه خنک‌کننده (Cool Box) در داشبورد نیز بهره خواهید برد که برای خنک نگه داشتن انواع مواد غذایی و نوشیدنی، آپشنی متفاوت در این خودرو است‌.


سابرینا با قدرتمند‌ترین موتورش که مهر میتسوبیشی ژاپن روی آن حک شده به ایران آمده است‌. این پیشرانه 1.5 لیتری 113 اسب بخار در دور موتور 5600 تا 6000 تولید می‌کند‌. حداکثر گشتاورش در دور 4000 به 143 نیوتن‌متر می‌رسد. پیشنهاد می‌کنیم برای شناخت سابرینا به موتور 1.5 لیتری‌اش نگاه نکنید زیرا که همین موتور قدرتی معادل پیشرانه 1.7 لیتری سمند‌های ملی تولید می‌کند و توانش از موتور 1.6 لیتری پژو 206 بهتر است‌. لذا تا اینجای کار سابرینا 15 سانتیمتر فضای بیشتر برای سرنشینان‌، آپشن‌های بیشتر و قدرت بهتری را در مقایسه با 206 تیپ 6 به شما می‌دهد‌. در حالی که بسیاری از خودرو‌های تولید داخل به سختی می‌توانند به استاندارد آلایندگی یورو 4 نزدیک شوند سابرینا با استاندارد یورو5 به ایران آمده است‌. گیربکس 4 سرعته اتوماتیک این خودرو از 2 آپشن رانندگی اسپرت و برفی نیز بهره می‌برد که از طریق کلید‌های اطراف دسته دنده قابل کنترل هستند‌. یکی از نکات قابل توجه سابرینا‌، امکان رانندگی اسپرت آن است که در حالت اسپرت امکان افزایش دور موتور تا 6000 را نیز به راننده می‌دهد در حالی که بسیاری از خودرو‌های اتوماتیک این موضوع را تا دور 4000 محدود کرده‌اند‌. سابرینا با تمام این اوصاف و وزن خالص 1090 کیلوگرمی در مدل ‌هاچ‌بک و 1135 کیلوگرمی در مدل سدان تنها 5.8 لیتر در 100 کیلومتر می‌سوزاند که عددی مشابه ام‌وی‌ام 110 سه‌سیلندر یا تویوتا یاریس است که تا پیش از این تنها دارندگان عنوان کم‌مصرف‌ترین خودرو ایران بودند. ایمنی سابرینا توسط موسسه VCA انگلستان به تایید رسیده است‌. این موسسه که یکی از معتبرترین ارائه‌کنندگان مدارک تاییدیه انواع خودرو است، سابرینا را مورد تایید قرار داده و اداره استاندارد ایران نیز گزارش‌های این موسسه را تایید کرده و پذیرفته است‌.


شرکت دیار خودرو گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر را برای سابرینا به مشتریان پیشنهاد می‌دهد‌. این شرکت ضمن ارائه یکی از بیشترین دوره‌های گارانتی بین خودرو‌های زیر 100 میلیون تومان در ایران در طول دوره گارانتی در صورت انجام تمام مراحل رسیدگی به خودرو در نمایندگی‌های مجاز به جای تعمیر گیربکس و پیشرانه در صورت وجود هر مشکلی‌، این دو بخش فنی اساسی را تعویض می‌کند؛ موضوعی که تا کنون در شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان ایران بی‌سابقه و حتی دور از ذهن بوده است‌.
 



شرکت دیار خودرو هم‌اکنون مدل ‌هاچ‌بک این خودرو را با قیمت‌ 53.5 میلیون‌تومان(ویژه نمایشگاه اصفهان) به مشتریانش در ایران عرضه می‌کند‌. سابرینا در فاز نخست تا فروردین سال 93 تمام به صورت CBU وارد کشور خواهدشد و از سال آینده به خط تولید دیار می‌پیوندد‌. با توجه به امکانات و قابلیت‌های فنی به نظر می‌رسد که سابرینا می‌تواند در تیراژ گسترده‌ای که برنامه‌ریزی شده جایگاه قابل توجهی در بازار را به خود اختصاص دهد و مسیری جدید را پیش روی دیار خودرو در بازار بگشاید‌. این شرکت همچنین خودرو سنووا را با پیشرانه توربو 250 اسب بخاری آماده عرضه به بازار کشور کرده که از آپشن‌های مشترک با مرسدس بنز آلمان بهره می‌برد و گیربکس 5 سرعته اتوماتیک آن شتاب 8.5 ثانیه‌ای را رقم می‌زند؛ عددی که برای ماکسیما خیلی سنگین تمام خواهد شد‌. با این حال به نظر می‌رسد BAIC با 2محصول ارشد و موفقش‌، می‌تواند روز‌های خوبی را در بازار ایران پیش رو داشته باشد‌. شما همچنین در آینده نزدیک می‌توانید اولین تجربه رانندگی با سابرینا و سنووا را به همراه اخبار و اطلاعات تکمیلی از این دو خودرو از طریق هفته نامه خودرو امروز دنبال کنید‌.









سابرینا صندقدار



 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
M/H یکشنبه 13 مهر 1393 ساعت 21:28

سلام .می خواستم بدونم جی 5 بهتره یا سابرینا صندقدار
چون جی5 موتور1800cc اما سابرینا 1500cc .واینکه موتورشون هرکدوم مال کجاس هم طراحیش؟صندلیش برقی ؟پیش فروشش چیجوریه ؟ممنون میشم جوابوباصراحت بدید

سابرینا موتورش میستسوبیشی هست و پر قدرتمند ترین موتور 1500 در ایران هست با استاندارد یورو 5
ج5 هم خودرو خوبی هست

ا جمعه 11 مهر 1393 ساعت 19:05

نمی ارزه

بعله پژو پارس سال 50 ملیون میرزه !!!!!!!؟

پرویز جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 20:46

فکر میکردم خیلی ضعیف باشه و فقط به درد داخل شهر میخوره ولی وقتی سوارش شدم واقا حس خوبی بهم داد تقریبا زیر پاش مثل مگان هست
ممنون از سایت خوبتون

بله خودرو خوبی هست وبازارش رشد زیادی داشته

دانیال سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 10:25

از لحاظ موتوری فوق العاده هست .اصلا اگه سوارش بشین باوریتون نمیشه این ماشین همچین زیرپای نرمی داره!

بله شما درست میگین زیر پای خیلی نرمی داره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد