امین خودرو ایرانیان

امین خودرو ایرانیان

دیار خودرو - راین خودرو - کرمان موتور - مرتب خودرو
امین خودرو ایرانیان

امین خودرو ایرانیان

دیار خودرو - راین خودرو - کرمان موتور - مرتب خودرو

ادرس و شماره تلفن تمامی نمایندگی های دیار خودرو




جهت دریافت آخرین  لیست نمایندگیهای شرکت دیار خودرو


به ادامه مطلب بروید.





 

 













شهرکدآدرساطلاعات
آمل1210خیابان طالب آملی، جنب نمایندگی هیوندای صادقی نمایندگی دیار خودرو
اردبیل4510جام جم، جنب پاساژ ابزار سبلان، نمایندگی دیار خودرو
اردستان3620فروش: بلوارمعلم، روبروی پارک شادی، پ 209، نمایندگی دیار خودرو
ارومیه4411ابتدای جاده شهید کلانتری ، نمایندگی دیار خودرو
ارومیه4410مجتمع نمایشگاههای اتومبیل، خیابان سوم پ 66 نمایشگاه سیامک
اصفهان3110سه راه سیمین، نرسیده به فلکه ارتش، جنب کارواش ایران زمین، نمایندگی دیار خودرو
اصفهان3111خیابان امام خمینی، شهرک صنعتی امیرکبیر، بلوار عطاء الملک، شرکت حافظ قطعات نمایندگی دیار خودرو
اقلید7520حسین آباد، بلوار امام رضا، نرسیده به میدان ولایت نمایندگی دیار خودرو
ایلام8410بلوار آزادی، میدان دادگستری، بلوار 45 متری فرودگاه سابق، نمایندگی دیار خودرو
بابل2020جاده جدید بابل به آمل، کیلومتر 6، روبروی کنار گذر جنوبی بابل، روبروی بریدگی چمازین، نمایندگی دیار خودرو
شهرکدآدرساطلاعات
بروجرد6620فروش: 45متری شهرداری، نبش گلستان پنجم نمایندگی دیارخودرو
بوشهر7710فروش: خ تنگستان، سمت راست پمپ بنزین مرکز شهر، روبروی ایران پیما، نمایندگی دیار خودرو
تبریز4110تبریز، اتوبان پاسداران، بالاتر از لاله، پارک ولیعصر 2 ، نبش دهخدای 10، نمایندگی دیارخودرو
تهران1000کیلومتر 13 جاده قدیم کرج نبش خ سپاه اسلام پلاک 1
تهران2111بزرگراه آیت اله سعیدی، بعداز چهارراه یافت آباد، روبروی پمپ بنزین شهرک ولیعصر، پلاک374، نمایندگی دیار خودرو
تهران2117خیابان کارگر شمالی، بعداز چهارراه فاطمی، جنب بانک ملی جلالیه،پلاک 1282، نمایندگی دیار خودرو
تهران2118خیابان آزادی، خیابان جیحون، بعد از بهنود، پلاک 733، نمایندگی دیار خودرو
تهران2120خیابان شریعتی، بالاتر از طالقانی، روبروی سینما سروش، نبش میثاق1 (طباطبائی) ، پلاک 210 نمایندگی دیار خودرو
تهران2112خیابان 17 شهریور، پایین تر از پل محلاتی، نرسیده به بلوار قیام، پلاک818 نمایندگی دیار خودرو
تهران2121خیابان ولیعصر، توانیر، بالاتر از بیمارستان دی، ابتدای کوچه شاهین، نمایندگی دیار خودرو
شهرکدآدرساطلاعات
تهران2123میدان آزادی، خیابان محمد علی جناح، نرسیده به پمپ بنزین پلاک 31 نمایندگی دیار خودرو
تهران1020میدان قزوین- دو راهی قپان خیابان شهید سبحانی(16 متری امیری)-نبش کوچه لشگری-پلاک 40 تعمیرگاه مرکزی شماره 3 دیار خودرو
خوی4610انتهای بلوار مطهری، جنب بیمه آسیا نمایندگی دیار خودرو
دزفول6410جاده اصلی محمد بن جعفر، شهرک محمد بن جعفر - پ 384 نمایندگی دیار خودرو
رشت1331جاده لاهیجان، بلوار امام رضا(ع)، بعد از پل دوم آج بیشه روبروی نمایندگی ایران خودرو بلندپور، نمایندگی دیارخودرو
زاهدان5410بلوار طباطبایی 9، جنب بانک ملی، نمایندگی دیار خودرو
زرین شهر3340فروش: بلوار معلم، بالاتر از فرمانداری نمایندگی دیار خودرو
زنجان2410ضلع شمالی میدان بسیج، نمایندگی دیار خودرو
ساری1511کیلومتر 8 جاده ساری به نکاء، بادله، 100 متر بالاتر از عبور اصلی( قبل از هتل بادله ) نمایندگی دیار خودرو
شاهرود2730میدان هفت تیر، ابتدای جاده کارخانه قند، فرعی اول سمت راست، نمایندگی دیار خودرو
شهرکدآدرساطلاعات
شهریار2116بلوار پلیس، رضی آباد پایین، جنب بانک شباهنگ، نمایندگی دیار خودرو
شیراز7110بلوار خلیج فارس، 100 متربعداز رادار فرودگاه سمت چپ، نمایندگی دیارخودرو
فارسان3820میدان جمهوری، نمایندگی دیار خودرو
فیروزآباد7120خ 22بهمن، روبروی پارک شهر، نمایندگی دیار خودرو
قم2511امامزاده جمال، بلوار دانش، نمایندگی دیار خودرو
کازرون7210بلوار دانشگاه، مجتمع نمایندگی های زهرایی، نمایندگی دیار خودرو
کاشان3610فروش: جاده راوند، روبروی بلوار دادگستری نمایندگی دیار خودرو
کرمان3410بلوار آزادگان، نبش کوچه 37، نمایندگی دیار خودرو
کرمانشاه8310بالاتر از میدان جمهوری (تاجگذاری سابق)، روبروی چاه صاحب الزمان، نمایندگی دیار خودرو
گرگان1710انتهای بلوار جرجان، مقابل شرکت گواه، نمایندگی دیار خودرو
شهرکدآدرساطلاعات
گرگان1711میدان بسیج، بلوار امام رضا(ع)، جنب نمایندگی ایویکو، نمایندگی دیار خودرو
مرودشت7282بلوار تخت جمشید ، پلاک 95، نمایندگی دیار خودرو
مشهد5115خیابان بهار، چهارراه لشگر، شماره 232 نمایندگی دیار خودرو
یزد3510بلوار شهیددشتی، جنب پمپ بنزین رحمت آباد نمایندگی دیار خودرو


نظرات 50 + ارسال نظر
محمد شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 22:47

مرکز تخصصی کاتالیست وان ارائه دهنده خدمات تخصصی تعمیر کاتالیزور خودروهای وارداتی، آماده همکاری با کلیه ی نمایندگی های مجاز و تعمیر گاه های خودروهای وارداتی در ایران.

کلهر جمعه 25 آبان 1397 ساعت 19:27

با سلام
در شهر کرج نمایندگی دارین؟

مرجان قاسمی دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 17:49

سلام خودرو شرایطی سابرینا دیگه ندارین؟ کدوم نمایندگی ها دارن؟

طاووسى دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 14:02

سلام من ماشین سابرینا 1994 دارم
آدرس وشماره تلفن نماینده شرکة تعمیر وسرفیس دیار خدرو مشهد مخام.
ممنونم

کریم محمدزاده سه‌شنبه 15 خرداد 1397 ساعت 16:23

نمایندگی دیارخودرو در تبریز کجاست؟؟؟
آدرسی که در وب سایت شرکت درج شده در اتوبان پاسداران تعطیل و اصلا وجود خارجی ندارد. لطفا آدرس دقیق را ارسال فرمایید و سایت شرکت را بروز رسانی کنید

محمد شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 12:21

سلام.خودرو گریت وال c30 خودرو قابل قبولی است؟

احمد شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 22:21

باسلام درخواست میکنم جوابها را سریعتر پاسخ فرمایید ضمنا ماشین ولکسc30 خریدم چرا قزوین خدماتش را به یک نمایندگی محول نمیکنید.

Ali جمعه 27 بهمن 1396 ساعت 13:01

سلام ببخشید در حال حاضر خودروی بایک بی جی ۴۰ مدل ۲۰۱۸ در نمایندگی م جود هست یا نه

امیر سعادتمند دوشنبه 4 دی 1396 ساعت 11:36

سلام روز بخیر وینگل 5 خریدم واشر سوخته کجا برم نمایندگی ک خوب درست کنن

تقی یزدانی چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت 14:41

من مدت دوماه است که دنبال خرید شرایطی وینگل ۵هستم نمایندگی اصفهان میگه فقط نقدی ۶۵میلیون تومان درصورتیکه که تهران نمایندگی گفت ۶۱میلیون نقدی و۶۵/۵شرایطی چرا اینقدر اختلاف قیمت مگرشرکت نظارت بر کار اینها ندارد ممنون جواب بدید

ابوالفضل سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 14:50

سلام. بنده یه سابرینا گرفتم کمکش یکم صدا میده و وقتی هم ترمز میگیرم لرزش داخل فرمانش میفته. زنگ زدم نمایندگی دیار خودرو استان یزد میگه اینها شامل گارانتی نمیشه فقط موتور و گیربکس. شما بگید من چیکار کنم. آیا این درسته که من برم از جیب خرج کنم ماشینی که گارانتی داره. ممنون

علی سه‌شنبه 2 آبان 1396 ساعت 14:52

سلام لطفا میتونید بگید که خودرو سابرینا هاچ بگ از لحاظ پشتیبانی قطعات به چه صورت است. ایا قطعات خودرو پیدا میشه یا نه و نمایندگی ها قطعات دارن یا نه با تشکر

تقویان شنبه 22 مهر 1396 ساعت 18:22

سلام من یه سابرینا خریدم مدل ۲۰۱۴ و انصافا تا الان بعد ۳ سال هیچ مشکلی نداشتم،الان یک چراغ جلو شکسته و میخوام از نمایندگی بگیرم.و متاسفانه نه نمایندگی مشهد و نه تهران پاسخگو نیستن.ینی واقعا ماشین وارد کردین بدون قطعات؟مگه میشه اخه؟

بهزاد چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 06:55

سلام خسته نباشید میخواستم در مورد خودرو بادرودیا اطلاعات بگیرم مشخصات فنی وقیمت
با تشکر

مهرپویا سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 08:33

سلام روز بخیر . من عید 95 سابرینا گرفتم ماشین خوبیه ولی متاسفانه نه نمایندگی رشت خدماتش خوبه نه شعبه مرکزی . جی پی اس ماشینم کار نمیکنه رفتم نمایندگی مرکزی تهران گفتن کد نداریم . تایک ماه دیگه بهتون خبر میدیم الان یکسال و چندماه گذشته و ما هنوز منتظریم . در ضمن اینم بگم روزی که من رفتم نمایندگی مرکزی کارمنداشون اعتصاب کرده بودن

محمد سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 14:44

سلام راستش یکسالی میشه ماشین وینگل گرفتم ازش هم راضی ام فقط حنت رادیاتش(بخاری)وسه راه فلزی لوله ابش خراب شده هر جا می گردم گیرم نمیاد الا باید چکار کنم واقعا قطعش هست یا نه اگه نیست جرا دوستان نمایندگی وارد نمی کنن

masih چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 13:25

سلام وعرض خسته نباشید خدمت شما خواستم عرض کنم که من نزدیک به یه ساله که خودرو سابرینا رو خریدارى کرده ام از یکى از نمایندگى هاى استان مازندران حقیقتآ از تحویل خودرو واسنادش کاملا رازى هستم وجاى هیچ حرف وحدیثى وجود نداره تنها مشکل من اینه که وقت تحویل خودرو چراغهاى جلو خودروم پوسته کرده بود که در هنگام رانندگى در شب باعث شکسته نور میشه و رانندگى رو در شب برام مشکل ایجاد میکنه تا این لحظه که دارم براتون شرح حال میدم بارها وبارها به نمایندگى دیار خودرو مراجعه کردم ولى جواب درستى بهم ندادن فقط وفقط دارن منو میپیچونن .میخواستم ببینم براى تهیه چراغ خودرو باید چیکار بکنم ممنونم میشم از راهنمایتون

سلام .متاسفانه فعلا شرکت دیار خودرو خدمات و قطعات نمی تواند به مشتریان خود تحویل دهد لطفا شکیبا باشید و با ما در تماس باشید . سپاس

کامین محمدیان سه‌شنبه 28 دی 1395 ساعت 07:28

سلام.تصمیم به خرید خودروی سابرینارو دارم.ولی تعجب میکنم چرا نماینگیهاش در سطح کشور کمند.مثلا تو استان البرز اصلا نمایندگی ندارید.پس چه جوری میخواهید خدمات پس از فروش انجام بدهید؟ضمنا " شرایط فروش اقساطی48 ماهه پیش پرداخت یازده میلیون ششصد نقد . میلغ اقساط ماهیانه چقدره.
سپاسگذارم.

کامران دوشنبه 27 دی 1395 ساعت 11:38

سلام من از شیراز پیام میدم و گریت وال ام 4دارم و واقعا رازیم مسبت به چندین خودرو هایی که داشتم فقط خواش میکنم به من بگید نمایندگیش توی شیراز کجاست یا تلفنش.یه جا رفتم گفت این مدل رو اینجا نمایندگیش نداریم.لطفا راهنماییم کنید ممنون.

سلام به لیست نمایندگی های شرکت مراجعه نمایید!

پزشک سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 07:35

سلام ... من سابرینا هاچ بک میخام....قیمتش توو سایت 41ت ... شرایط فروش دارید؟... ْدرس نمایندگی لطفا....

سلام
سابرینا 41 میلیونی موجود نیست!
فقط 51.600 موجود هست!
شرایطش هم 11 میلیون پیش
مابقی 48 ماهه!

فاطمه چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 20:36

سلام.میخواستم بدونم آیا هنوز میشه برای خرید اقساطی خودرو راین V5 اقدام کرد یا مهلتش تموم شده.

سلام.
بله هنوز وقت داره ولی محدوده!

مهدی چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 22:30 http://www.saman_676@yahoo.com

سلام نیازمند اتاق جلو دیار وانت هستم کجا میتونم تهیه کنم
09133917914
با تشکر

مهران چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 22:09

سلام من نزدیک دو سال سابرینا دارم هر کسی نخره اشتباه کرده خیلی خوب و آپشن داره

سلام.لطفا نظر خود را در قسمت خودرو مورد نظر وارد کنید.

علی شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 20:18

سلام
خواستم بدونم بایک سنوا مشکل پلاک نداره ؟
و قطعات یدکی ان موجود می باشد ؟

سلام
اطلاعی ندارم .

آمیر جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 12:38

ممنون

علی پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 16:02

سلام
اخرین قیمت تصویب شده از خودرو ولیکس c30 ؟؟؟؟؟؟
اگر موجود هست زمان تحویل ؟
شماره تماس مستقیم جهت خرید در مشهد اگر ذکر کنید ممنون میشم

51000000
1 روزه

محمد یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 20:42

سلام.من برای خرید سابرینا به نمایندگی اصفهان رفتم.گفتن سایت بسته شده.
میشد از شما خرید کرد یا شما هم سایتتوم بسته است
باتشکر

بله میتوانید

مرتضی یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 10:58

سلام، می خواستم بدونم نمایندگی دیار خودرو در گیلان کجا ست؟شماره تلفن دفتر مرکزی هم همیشه اشغاله؟ لطفا جواب بدید.

سلام شرمنده اطلاعی ندارم

مهرداد جمعه 18 مهر 1393 ساعت 15:57

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم که هاول m4 شرایط لیزنگی ویا اقساطی داهر چون همه جا سر زدم چیزه خاصی پیدا نکردم گفتم شاید بدونید ممنون میمش از پاسختون

سلام خیر فقط پیش فروش.چون ام 4 20 رملیون با بازار ازاد تفاوت قیمت داره

mostafa جمعه 18 مهر 1393 ساعت 15:01

سلام خواستم بدونم m4 گیربکس اتومات نداره؟

سلام خیر

احمد سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 13:58

سلام در خراسان شمالی نمایندگی دیار خودرو وجود نداد . چرا ؟

سلام انشاالله به زودی تاسیس میشه

امیر دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 10:53

سلام خسته نباشید خدمت شما ببخشید یه سوالی داشتم میخواستم بپرسم خودروی سابرینا خودروی قابل قبولی هست؟؟؟من میخوام یکی از این سابرینا بخرم ولی تو بعضی از سایت ها تبلیغات منفی از این ماشین کردند و من موندم سر دوراهی. خواهشن کمکم کنید.

سلام والا اکثر این ادمایی که تبلیغ منفی می کنند بنده مطمئن هستم یک بار هم سواری سابرینا را تجربه نکردن بهتون پیشنهاد میکنم حتما یک بار تجربش کنید

جواد یکشنبه 13 مهر 1393 ساعت 18:59

یلام میخواستم بپرسم من اهل لاهیجان هستم تو گیلان نمایندگی دیار خودرو کجاست؟آدرس،شماره تلفن؟
شرایط چجوریه؟یه تومن واریز کنم بقیه چجوری پرداخت میشه؟اقساط چگونه است.

سلام والا اطلاعی از گیلان ندارم
شرایط لیزینگ هست

ارش یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 22:03 http://zazo-198@yahoo.com

سلام خسته نباشین ام۴سانروف یانه؟توموعدمقررم باهمان۵۵تحویل میدین یابروز؟ مرسی...

سلام سانروف نداره/بله قیمت قطعی و ثابت میباشد واین یک مزیت بزرگ شرکت دیارخودرو است

حسین یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 15:09 http://diar khodro.com

شماره تماس شرکت دیار خودرو وآدرس نماینگی در تهران را میخواستم.

02144901262

محمد جمعه 4 مهر 1393 ساعت 18:52

با سلام
آیا دیار خودرو قصد عرضه وینگل ۶ بنزینی و مدل ورژن اروپا وینگل ۵ رادارد و زمان عرضه کی میباشد؟
با تشکر.

فعلا برنامه جدیدی ندارن

محمد چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 21:05

سلام
ببخشید من با خوندن این کامنت ها یه خورده ترسیدم و قصد خرید h6 را دارم و میترسم ، چون با فروش ماشینم میتونم پولشو بدم و اگر بیشتر از مدت ۳ ماه طول بکشه من و خانواده ام اذیت میشیم ، حالا این خودرو مشکلm4 را ندارد و سر وقت تحویل داده و پلاک میشود؟!!

سلام
شما فکر نکنید که اینا همه تقصییر دیار خودرو هست که خودرو ها پلاک یا از گمرک ترخیص نمیشد این مشکل تمام وارد کننده ها از جمله هیوندای و....بود که تمام این شرکت های سرشناس بجز دیار خودرو هزینه از رده خارج کردن چهار خودرو فرسوده را بر عهده نگرفتن و از مشتراشون هزینه رو درخواست کردن .
خیر دیارخودرو در این پیش فروش هدف بالا تری داره و از قیمت ها واقعا مناسبش مشخص هست که می خواد کامل بازار را بدست بیاره حالا من فکر نمیکنم دیر تر از موعد تحویل بده دیگه خود دانین

رضا دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 21:45

با سلام
ببخشید من خواستار خرید هاوالH۶ هستم و چند تا سوال داشتم.
من در تهران فقط یک نمایندگی ، آن هم در سعادت آباد دیدم، آیا نمایدندگی دیگری برای این خودرو در تهران هستش؟!
بعد، اگر خودرو را شرایطی خریداری کنم(مثلا سه ماهه) چیزی روی قیمت خودرو کشیده میشود یا همان ۸۸ تومان میباشد؟!
من برای خدمات پس از فروش کمی شک دارم و میترسم ، آیا به خدمات پس از فروشش میشه اطمینان کرد ، و برای قطعاتش داخل ایران به مشکل بر نمیخورم؟!
با تشکر فراوان

سلام والا از نماینگی های داخل تهران خبر ندارم.
اگر پیش خرید انجام بدید 25% به خوده شما سود هم میدن.
5 سال گارانتی داره که همه قطعاتش در دیارخودرو مرکزی موجود است.
اگرم دوست داشتی میتونی بیای نمایندگی ما ثبت نام کنی:09139610893.

شهریار دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 11:31

سلام بنده شهریار قاسمی هستم از اصفهان و از نمایندگی 3620 (که از طریق همین سایت باهاشون اشنا شدم) خودرو سابرینا خریدم بعد از 3 هفته بیمه و سند اومد یک هفته بعد هم پلاک گرفتم که تمامی هزینه پلاک هم شرکت دیار خودرو پرداخت کرد.
لذا کمال تشکر را از نمایندگی اردستان را دارم .

مرسی شهریار جون ولی به خدا بحث تشکر نیست اخه گرفتن سند وپلاک وظیفه یه نمایندگی هست.

با تشکر از شما
نمایندگی 3620
فدایی

متین یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 15:22

سلام ببخشید
لطفا قیمت هاوال h6 رو با احتساب مالیات و قیمت تمام شده بفرمایید، و زمان تحویل ، ۳ ماه کاری است یا ۳ ماه معمولی ، ممنون

سلام
88تومن .3ماه کاری

میترا پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 22:32

سلام تو رو خدا رو راست بگید هاوال m4 دارید تحویل بدید یا نه؟

سلام اگه همه نظرات رو بخونید میفهمید که ما تاحالا دروغ نگفتیم.
خیر ام 4 تحویل فوری نداریم و فقط تحویل 3 .4 و 5 ماهه فعلا هست.

ساسان خراطیان سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 13:33

سلام ما برای تحویل m4رفتیم سند هم زدیم ولی سپر ماشین رنگش یه مقداری ریخته بود ما بعداز پلاک زدن دیدیم خودشون گفتند درست میکنیم میشه بگید درست کردید یا نه"؟

سلام.عزیزم با دیارخودرو مرکزی تماس بگیر
02144901260

میترا دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 01:02

سلام با عرض خسته نباشید خدمت شما من m4ثبت نام کردم قراره تا اخر این ماه تحویل بدید الان موجود هست یا هنوز باید صبر کنیم؟

سلام بنده دیروز دیارخودرو مرکزی بودم یه چندتایی دیدم

میترا چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 14:23

سلام میخواستم ببینم خودرو m4 هنوز با مشکل مواجه است؟

سلام
خیر حداکثر محصولات مشکلشان رفع شده

ali سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 12:11

سلام
من ام 4تحویل گرفتم
تهران سند زده ولی تحویل شرکت افق داده
نه شماره تماسی داریم ونه جوابی که چرا دیار سند تحویل نمیدهد

سلام
احتمالا شما لیزینگی خرید کردین وگرنه ما سند رو بعد 10 روز تحویل مشتری میدهیم

moshref شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 13:20

salam.bande 2 mah ast ke khodroye sabrina kharidari kardam az shahre esfahan.motasefane na pelak mikonand na poolemoono pas midan.lotfan rahnamaei befarmaein chikar bayad bokonam man???

سلام .پلاک نشدن خودرو نه ربطی به نماینده داره نه به دفتر مرکزی بنا به قانون جدیدی که مجلس تصویب کرد بنام تبصره 13 باید منتظر باشید تا راهنمایی و رانندگی خودش پلاک رو بهتون اعلام کنه

مشایخی پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 22:29

سلام وقت بخیر در استان گیلان نمایندگی ندارید. در ضمن بایک ثبت نام دارید .

بله سابرینا وسنوا محصولات بایک است

مسعود سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 15:50

سلام برای وینگل 5 شرایط اقساطی دارید

بله به قسمت شرایط فروش مراجعه کنید

حمید رضا شهبازی چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 22:59 http://http:/hamid reza.shahbazi.121@-yahoo.com

سلام.میخواستم بدونم وینگل 4wd در نمایندگیها موجود هست؟

خیر هنوز بین نمایندگی ها توضیع نشده .ولی انشااله تا اواخر تابستان به بازار می اید.

Pantea seyedrahman دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 01:18

وبلاگ ندارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد