امین خودرو ایرانیان

امین خودرو ایرانیان

دیار خودرو - راین خودرو - کرمان موتور - مرتب خودرو
امین خودرو ایرانیان

امین خودرو ایرانیان

دیار خودرو - راین خودرو - کرمان موتور - مرتب خودرو

ولکس C30



فروشگاه آنلاین لوازم جانبی و آپشن  ولکس سی 30  افتتاح شد.

www.apcar.ir

آپ خودرو 




ولکس   30C


لوازم و قطعات گریت وال ولکس سی 30




شرکت گریت وال یکی از بزرگترین شرکتهای چینی تولید کننده خودرو است که از سال 1976 به  ساخت خودرو مشغول است. این شرکت در سال 2010 بزرگترین تولید کننده خودروهای شاسی بلند SUV در چین بود. اما با وجود تخصص بیشتر در تولیدات SUV سایر کلاسهای خودرو نیز در سبد تولیدات این شرکت قرار دارند. از جمله  ولیکس C30 که یک سدان کوچک فامیلی است. این خودرو با موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری مجهز به تکنولوژی VVT که زمانبندی هوشمند سوپاپ است، و توان 110 اسب بخار و گشتاور 138 نیوتن متر را تولید می کند، به بازار ارائه می شود.











هیوندای ورنا و آوانته را همه می‌شناسند خودروهایی که به بی‌آزار بودن شهرت دارند کمتر مکانیکی آن‌ها را در تعمیرگاه خود دیده است شاید تنها برای تعویض روغن و لنت راهی تعمیرگاه شوند. افراد زیادی از اینکه تولید این خودروها متوقف شد ناراحت بودند چرا که در میان این همه خودروی تولید داخل که همگی روز به روز از کیفیتشان کاسته می‌شود این خودروها می‌توانستند انتخاب خوبی برای مردم باشند به هر حال تولید این دو خودرو متوقف شد. اما این پایان کار خودروسازان راین نبود چرا که آنها به دنبال تولید خودرویی دیگ%D

نظرات 8 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت 08:17

سلام من1.5 سال اتومات دارم و فقط روغن عوض کردم.عالیه.بی صدا کم مصرف لوکس شیک و زیبا.اصلا حس چینی بهت دست نمیده.بسیار خوش سفر

احمد سه‌شنبه 10 اسفند 1395 ساعت 11:59

من هم موافقم ماشین بسیار خوب و بروزی است من 5 ماهه که دارم ازش واقعاگ راضیم

پویان چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 12:46

من سومین ولکسی هست که دارم
این ماشینو به جرلت میتونم بگم بینظیر هست قبلا مشکی و نقره داشتم الان یه سفید خیییلی کم کار دارم
مشکی من ۱۱۶۰۰۰ تا راه رفتم به جز لنت و روغن تعمیر گاه نرفت
شک نکنید که بهترین هست توی رنج خودش

احسان الماسیان پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 17:10

سلام
تحویلش بروزه اما مدارکش دیر میاد
من مشهد ثبت نام کردم نمایندگی میگه 1 ماه طول میکشه مدارک و پلاکش بیاد
بقیه چیزهاش خوبه

سلام
تحویل مدارک از ده روز تا یک ماه امری عادی می باشد!

امیر دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 21:55

سلام. من یه ولیکس اتومات ثبت نام کردم که تحویلش آبانماه هست. تو برگه ای که نمایندگی داده بهم نوشته سود انصراف ندارد و در مقابل سود مشارکت هم چیزی ننوشته. از نمایندگی سوال کردم میگه به ولیکس اتومات سود انصراف و سود مشارکت تعلق نمی گیره. در صورتیکه تو آگهی پیش فروش این خودرو که تو لینک زیر اومده، نوشته بود سود انصراف 21 درصد و سود مشارکت 26 درصد.
http://pac.ir/fa/wp-content/uploads/2015/07/pre-sales-volex-C30-new1.pdf
دوستانی که جدیدا ثبت نام کردن لطفا بگن که از اونا هم این طوری بوده؟

مجتبی رمضانی جمعه 19 دی 1393 ساعت 16:38

سلام به دوستان عزیز.میخوام تحقیق 9 ماهه خودمو برای خرید ماشین چینی تو این رنج قیمت یعنی40تا50میلیون بگم و همرو تست کردم .پس از ارزونترین ماشین شروع میکنم
1-ام وی ام 530با قیمت43: امکانات خوبی داره و موتورش هم قویه(2000cc)-سان روف-2تا ایربگ- تهویه اتوماتیک-روکش چرم صندلی و فرمان و...از شاخصه هاشه در کنار تحویل 30 روزه و شرایط اقساطی برای نظام مهندسی میتونه خوب باشه-اما کمک های عقبش هنوز مشکل داره و از همه مهمتر قیافشه که اگه باهاش کنار بیاین میتونه گزینه مناسبی باشه-من نمونه با کارکرد 70هزار دیدم که هنوز سرپا وسرحال بود.
2-لیفان620 با قیمت 45:میشه گفت پرآپشن ترین عضو گروهه که باقیمت مناسب و شرایط اقساطی گزینه مناسبیه.موتور1800-2ایربگ-GPSفعال-تهویه دستی-سانروف و...- موتورش برای این ماشین مناسبه و فقط یه کم صداش زیاده و تحویلشم که کرمان موتوره دیگه... مدلی که من تست کردم مدل90با کارکرد65هزار بود که هنوز کاملا روپا بود.
3-جک جی5 دنده ای باقیمت48: میشه گفت بی امکانات ترین عضو گروهه-موتور1500-تهویه دستی-طراحی زیبا-2 تا ایربگ-کیفیت ساخت خوب-البته با تکنولوژی میتسوبیشی که ماشین بی صدا و خوبیه ولی کم امکانات و تحویلیشم بازم کرمان موتوره دیگه ....
4- ولکس c30باقیمت 48:میشه گفت امکانات و آپش های کاملی داره مثه تهویه اتومات-روکش صندلی و فرمان چرم-کنترل روی فرمان-بلوتوث داخلی-سنسور دنده عقب-سان روف و...درکنار تحویل 10روزه میتونه گزینه مناسبس باشه-موتور1500 با تکنولوژی تویوتا(تویوتا یاریس) و خیلی نرم و بی صدا-
حالا نسبت اسب بخار به وزن خودروها:
1- ام وی ام 530 با وزن 1290 و قدرت 139 : 9.3
2- لیفان 620 با وزن1155 و قدرت 131 : 8.82
3- جک جی5 دنده ای با وزن 1315 و قدرت 111 : 11.84
4- ولکس c30 با وزن 1145 و قدرت 105 : 10.9
خب مشخصه که قویترین عضو گروه لیفان 620 و ضعیفترین هم جی5 دنده ای هست.
نتیجه:
من باتوجه سلیقه شخصی بین جی5 دنده ای و ولیکس و مشاوره با یکی از دوستان که هردوی اونارو داشته "ولیکس c30" رو انتخاب کردم

مرسی از نقدتون
تحویل در این نمایندگی به صورت فوری هست و همان روز تحویل مشتری داده میشود.

مهران جمعه 19 دی 1393 ساعت 16:32

سلام دوستان من خودم. نمایشگاه ماشین دارم حقیقتش وقتی اسم این ماشینای چینی میومد میگوفتم اگه مفتم بدن سوار نمیشم ولی تو یه معامله مجبور شدم. یه ولیکس بردارم اما حالا که دارم سوار میشم واقعا اعتراف میکنم که نظرم قبلا راجب این ماشین اشتباه بوده چون واقعن خیلی خودروی نرم و راحت و داخلش با زیبایی خواسی طراحی شده شتاب و مصرفشم عالیه فقط مردونه میگم یه ایراد داره که اونم اسمش چینیه

بله منم تجربش کردم فهمیدم خودرو خوبیه از جمله مزایاش فرمون و گریبکس خیلی نرمی داره

ارش جمعه 19 دی 1393 ساعت 16:13

خودرو خیلی خوبی هست شرایط فروششم خوبه تازه تحویلشم فوری هست

بله خودرو خوبیه.برای اطلاع از شرایط فروش میتوانید با این شماره تماس بگیرید.
09120254701

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد